Friday, November 7, 2008

Samostalna Izlozba :)

8 comments:

Drangulije said...

izlozba?
iko!!!!! super!
bas mi je drago!

Cajka said...

Šteta što nemam šanse da dođem u NS. Svaka čast. Nadam se d aće izložba biti primećena.

Škrabalica said...

I ja sam predaleko. Očekujem zato par sličica!
I naravno, svaka čast Ika! Videh i u Dizajnersima intervju :)

Zoricina radionica said...

Drago mi je zbog tebe i izlozbe .Puno uspeha!

Radica said...

Nadam se da nista nece poremetiti moje planove da 5.decembar provedem u NS!
U svakom slucaju, drzim Ti palceve da sve prodje kako si zamislila. Radujem se zbog Tebe jer sam veliki obozavalac Tvog nakita!
Pozz

ika said...

Hvala puno drugari na podrsci :)
Veliki ljubac za sve :D

SHISHKA said...

Jao pa ovo je superrrr :)))
Uh kako bi bilo dobro prisustvovati!!

RadArta said...

Svaka čast jer ovo je stvarno umetnost!